1. Bestilling:
Bestilling foregår ved at udfylde indkøbskurven med alle relevante oplysninger. Det er kun salg til frisører og deslige, der er ikke salg til private.

2. Priser:
Alle priser er ekskl. moms. Dog vises vejledende udsalgspriser inkl. moms.
Der tages forbehold for: Prisstigninger, valutaændringer, force majeure, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl.
Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser.

3. Betaling:
Hos Salonsupport.dk A/S kan du betale med Dankort.
Vi modtager også følgende udenlandske kreditkort VISA, Visa electron, JCB, Eurocard, Mastercard og Diners.

Hvis du betaler med Dankort eller andet kreditkort, bliver fakturabeløbet trukket på dit kreditkort, når varerne afsendes.
Hvis varen ikke kan leveres eller afvises på grund af beskadigelse m.v., eller såfremt du benytter din fortrydelsesret, vil fakturabeløbet for den pågældende vare blive indsat på din konto, når Salonsupport.dk A/S har modtaget dine returvarer.

4. Fragt:
Alle varer sendes med GLS. Næsten alle vores leverancer bliver afsendt inden 48 timer efter bestillingen i vores webshop.

Salonsupport.dk A/S pålægger alle ordrer et ekspeditionsgebyr på kr. 29,50.

Salonsupport.dk A/S kan ikke gøres ansvarlig for forsinkelse af leverancer og håndværkerudgifter i forbindelse med forsinkede leverancer eller fabrikationsfejl i produkter. Hver enkelt ordre tilstræbes en rettidig levering.

5. Modtagelse:
Når du har modtaget dine varer, skal du sammenholde dem med ordrebekræftelsen. Kontrollér varen/pakken for transportskader inden kvittering for modtagelsen, såfremt der er skade på varen gøres indsigelse over for transportfirmaet på stedet.

Har emballagen tegn på brud eller anden skade når du modtager den, skal du åbne pakken i overværelse af fragtmanden eller postbudet.
Kvittering for modtagelsen er en kvittering på modtagelse af varerne.
Er varen beskadiget påføres kvitteringen nægtet modtagelse. GLS tager så pakken med igen. Herefter skal vi kontaktes.

Opdager du først skaden efter du har åbnet pakken, skal du henvende dig til Salonsupport.dk A/S.
For at anmelde transportskaden rettidigt overfor Salonsupport.dk A/S
skal reklamation ske til Salonsupport.dk A/S inden for 5 arbejdsdage.
Køber kan ikke gøre skader, der bliver opdaget senere gældende over for Salonsupport.dk A/S.
Det er vigtigt at gemme emballagen så GLS kan besigtige skaden/emballagen.

6. Returnering af varer:
Har du modtaget en defekt eller fejlleveret vare, kontakt da venligst Salonsupport.dk A/S.
Vi sender en betalt postkvittering eller rekvirerer en fragtmand.
Vi fremsender en ny vare, når vi har modtaget den defekte.

7. Faktura
Når du betaler på www.salonsupport.dk fremsendes en ordrebekræftelse og du har mulighed for at udprinte en faktura.
Ordrebekræftelsen som fremsendes automatisk, indeholder priser og stk. antal. Samt navn, leveringsadresse og dato.

8. Garanti / Reklamationsret
Efter købeloven inden for business to business er der 3 måneders reklamationsfrist. Enkelte producenter yder desuden garanti på deres produkter, udover hvad købeloven kræver. Denne garanti afholdes af producenterne og ikke af Salonsupport.dk A/S. Garantien gælder ikke ved betjeningsfejl, misbrug, manglende vedligeholdelse eller lignende.

Uanset hvilket land varen fremsendes til forholder Salonsupport.dk A/S
sig udelukkende til den danske lovgivning.

Skal en vare ifølge garantien serviceres, skal den fremsendes til Salonsupport.dk A/S, hvorefter vi hurtigst muligt vil reparere og returnere produktet til dig. Såfremt varen er dækket af garantien, dækker Salonsupport.dk A/S alle udgifter i forbindelse med transport og serviceringen af produktet.

Fremsendes en vare uberettiget skal køber betale alle udgifter i forbindelse med fragt samt et servicegebyr på kr. 250,-.

Synlige skader og mangler skal anmeldes til Salonsupport.dk A/S
på leveringsdagen eller senest dagen efter.

Fabriksfejl eller skjulte mangler skal meldes til Salonsupport.dk A/S senest 5 arbejdsdage efter modtagelse, det er derfor vigtigt, at kontrollere varen inden for denne tid.

Ingen varer kan returneres ufrankeret eller pr. efterkrav.

9. Retur / Fortrydelse
Skulle du fortryde dit køb inden 14 dage, tilbagebetaler vi varens fulde pris, hvis varen er tilbageleveret i væsentlig samme mængde og stand.
Specialfremstillede varer tages kun retur, hvis det er aftalt inden købet.
Hvis du fortryder dit køb inden du modtager varen kan du blot nægte modtagelse af varen, vi vil så kontakte dig, når varen kommer retur til os.

Har du modtaget varen, kan du bruge vores returformular, som sikrer, at vi får alle de oplysninger vi har brug for. Vi kan så behandle din retursag væsentligt hurtigere. Forsendelsesomkostninger refunderes også i henhold til købeloven.

Vi beder dig udfylde returformularen og sende den med varerne retur til Salonsupport.dk A/S.

10. Sikkerhed:
Sikker betaling med kort.

Du kan vælge at betale med betalingskort hos Salonsupport.dk A/S.
I modsætning til bankoverførsel, hvor du selv overfører pengene via din egen bankforbindelse og dermed forudbetaler for varerne, har du en sikkerhed i at betale med betalingskort: Som hovedregel hæves pengene nemlig ikke førend du har modtaget varerne, ligesom du, hvis du har fortrudt købet, kan nægte modtagelse og derved undgå, at vi skal tilbagebetale pengene til din konto. Dette gælder dog ikke for ordrer med restlevering. Du bør altid kontakte os, hvis du nægter modtagelse, så vi ved hvorfor varerne ender tilbage hos os.

Uanset hvilket kort du vælger at betale med, kan vi registrere beløbet med det samme og påbegynde behandlingen af din ordre. Salonsupport.dk A/S har ikke mulighed for at forhøje det beløb, du har godkendt, og vi kan ikke se de oplysninger, som du har indtastet.

Selve betalingen foregår via en såkaldt sikker forbindelse (SSL - Secure Socket Layer). Herved bliver alle de oplysninger, du sender, krypteret, så ingen kan læse dem. Transmissionen er godkendt af PBS, og sikrer dig den størst mulige sikkerhed omkring overførslen. Når du befinder dig i en sikker zone, vises i bunden af dit browservindue et lille "Secure Server"-ikon. I Internet Explorer 4 og Netscape Navigator 4, er dette lille ikon en lukket hængelås.

PBS:
Alle betalingsmodtagere (net-butikker) har indgået en særskilt Internet-indløsningsaftale med PBS. Således har PBS godkendt alle net-butikker, der tager imod kreditkortbetalinger igennem DIBS og PBS er dermed garant for, at butikkerne eksisterer!

Kryptering:
Når man indtaster kortinformationer i en butik, der anvender DIBS, sker overførslen af informationerne krypteret. Der anvendes SSL-kryptering, der giver en meget stor sikkerhed for, at fortrolige oplysninger ikke kan opsnappes af trediepart. Efter frigivelse af stærk kryptering anvendes tillige 128-bit kryptering, hvis browseren understøtter dette.

Hvad er risikoen?
Husk altid på, at kun pinkode eller underskrift, i juridisk forstand, kan betragtes som bindende for et kreditkortkøb. Du må derfor aldrig opgive din pinkode på Internet. Skulle nogen komme i besiddelse af dit kortnummer og udløbsdato, har du altid retten på din side, og sælger skal annullere et kreditkort-køb, hvor der ikke optræder en pinkode eller en underskrift. Dette er naturligvis også gældende for kreditkortbaserede køb over nettet.

Salonsupport.dk A/S hæver ikke penge for varerne, før de er afsendt, så med betalingskort er fristen fra pengene betales til varen modtages kortest muligt.

Registrering af personoplysninger:
I forbindelse med ordreafgivelse beder vi dig om personlige oplysninger, som gør det muligt for os at gennemføre og registrere din ordre korrekt. Disse oplysninger vil blive behandlet fortroligt af Salonsupport.dk. Ingen oplysninger, som Salonsupport.dk kommer i besiddelse af i forbindelse med bestilling af produkter, vil blive videregivet til tredjepart. Skal du bestille ad flere omgange, gemmer vi dine adresseoplysninger, så du ved ordreafgivelse nummer to og alle fremtidige kan nøjes med at indtaste din e-mail adresse. Herefter vil resten af oplysningerne blive tilgængelige på skærmen. Det vil være muligt at ændre i de tidligere angivne oplysninger eller genbruge dem.

Dine personlige oplysninger bliver udelukkende brugt til behandling af din ordre og fremsendelse af nyhedsbreve, hvis dette er ønsket. Vi gemmer ingen oplysninger vedrørende betaling, så det vil være nødvendigt at indtaste betalingsoplysninger, hver gang der handles. De registrerede oplysninger opbevares minimum i 5 år.